- Home
- Vragen & advies
Vragen & advies
Meest gestelde vragen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Een artikel retourneren doe je door ons retourformulier volledig in te vullen.
Een artikel aangekocht via één van onze partners (Bol.com, Amazon, ...), gelieve de retourstappen van desbetreffende partner te volgen.
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze dienst na verkoop. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.
Waar is mijn pakket?
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met daarin alle gegevens betreft de levering. Je kan de voortgang ook volgen in je account.
Verzendbevestiging ontvangen? Via track&trace kan je je pakket volgen.
Indien je niet thuis was: Pakketdiensten laten het pakketje soms achter op een veilige plaats, of kijk zeker ook eens bij de buren.
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan (daarom staat Acaza garant voor superscherpe prijzen). Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Heule.
Retourneren en terugbetalingen
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Een artikel retourneren doe je door ons retourformulier volledig in te vullen.
Een artikel aangekocht via één van onze partners (Bol.com, Amazon, ...), gelieve de retourstappen van desbetreffende partner te volgen.
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze dienst na verkoop. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.
Wat zijn de retourkosten?
Indien wij jou een retourlabel bezorgen, dan zullen wij de volgende kost aanrekenen (afhouden van uw terugbetaling):
4,95 euro (België en Nederland)
7,95 euro (Frankrijk)
Indien wij het product bij jou ophalen, rekenen wij een kost aan van 15 euro.
Bezorgen
Ik heb geen Track&Trace ontvangen.
Wanneer het je pakketje vertrokken is uit ons magazijn ontvang je hiervan een track and trace. Dit is een mailtje die automatisch wordt verstuurd, kijk daarom zeker even je spamfolder van je mailbox. Nog steeds niets ontvangen of werkt de link niet? Neem dan gerust contact met ons op.
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?
Via track&trace kan je je pakket volgen.
Indien je niet thuis was: Bezorgers laten een niet-thuis briefje achter in je brievenbus of laten het pakketje soms achter op een veilige plaats (kijk zeker ook eens bij de buren).
Als je pakket niet terechtkomt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. (info@acaza.eu).
Ik kan het pakketnummer online niet volgen. Wat nu?
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met daarin alle gegevens betreft de levering. Je kan de voortgang ook volgen in uw account.
Verzendbevestiging ontvangen? Via track&trace kan je je pakket volgen.
Indien je niet thuis was: Pakketdiensten laten het pakketje soms achter op een veilige plaats, of kijk zeker ook eens bij de buren.
Bestellen
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending vanaf €20 in België & Nederland. Bij bestellingen van minder dan €20 rekenen we €4,95 aan.
Gratis verzending vanaf €20 in Frankrijk. Bij bestellingen van minder dan €20 rekenen we €7,95 aan.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wijzigen en annuleren kan indien je bestelling nog niet vertrokken is. Neem hiervoor contact op met ons via mail info@acaza.eu met als onderwerp 'Wijziging' of 'Annulatie', danig we je vraag prioritair kunnen behandelen.
Het artikel dat ik wil bestellen is momenteel niet leverbaar. Kan ik het wel bestellen of reserveren?
Een artikel die we momenteel niet in stock hebben kan je niet bestellen of reserveren. Wel kan je je opgeven voor een melding, dan contacteren wij jou wanneer het artikel terug op voorraad is.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
We bieden tal diverse betaalmogelijkheden aan: via kredietkaart (Master Card, American Express, Visa, Maestro, Bankcontact - Mister Cash), via IDeal, via PayPal, via overschrijving, via E-banking (uw banking app - KBC, ING, Belfius) of via Klarna (achteraf betalen).
Ik heb geen betaalbevestiging gekregen. Wat nu?
Bij elke succesvolle bestelling sturen wij een bestel/betaalbevestiging. Niets ontvangen? Neem een kijkje in je spamfolder.
Nog steeds niets gevonden? Neem gerust contact op met ons via info@acaza.eu.
Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Neem gerust contact op met ons via info@acaza.eu, dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Garantie en reparatie
Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Alle goederen die je via de Acaza koopt en die bestemd zijn voor privaat gebruik, genieten van 2 jaar wettelijke waarborg. Dit betekent dat wij bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering het goed kosteloos zullen laten herstellen dan wel vervangen, op voorwaarde dat je het gebrek of defect binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling aan ons hebt gemeld.
Defecten of schade als gevolg van slijtage, foutief gebruik, water, oxidatie, val of schokken, nalatigheid, slecht onderhoud of gebruik in strijd met de voorschriften van de fabrikant worden niet door de garantie gedekt.
Wat te doen bij schade?
Neem contact op met onze dienst na verkoop. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.
Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?
Wij doen ons uiterste best om u ook dan van dienst te zijn. Neem gerust contact op met onze dienst na verkoop.
Tweedekans
Wat is een Tweedekans product?
Een Tweedekans product is een product dat wij niet meer als nieuw kunnen verkopen. Het gaat bijvoorbeeld om geretourneerde producten met een beschadigde verpakking. Het product is door ons gecontroleerd en is nog altijd in goede staat. Je koopt een Tweedekans product onder dezelfde voorwaarden als een nieuw product, maar tegen een scherpere prijs.
Waar kan ik Tweedekans producten vinden?
Indien een Tweedekans product beschikbaar is zal dit aangegeven staan op de productpagina. Geen Tweedekans-knopje wil zeggen geen Tweedekans product.
Je kan ook al onze Tweedekans producten terugvinden op de Tweedekanspagina.
Kan ik een Tweedekans product retourneren?
Ja hoor, een Tweedekans product geniet dezelfde voorwaarden als elk ander product, maar tegen een scherpere prijs.
Een artikel retourneren doe je door ons retourformulier volledig in te vullen.
Account
Hoe maak ik een account aan?
Klik op 'mijn account' bovenaan de pagina, daarna op de groene knop 'account aanmaken'. Vul alle veldjes in en klaar!
Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?
Na inloggen in je account kan u alle gegevens terugvinden en aanpassen.
Om je bestelling aan te passen neemt u contact op met onze customer service (info@acaza.eu).
Ik heb een account maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Een nieuw wachtwoord aanvragen kan via deze link: https://www.acaza.be/customer/account/forgotpassword/
Je gebruikersnaam is gelijk aan jouw mailadres. Indien je dit ook niet meer kan terugvinden kan je steeds een nieuw account aanmaken.
Winkel
Kan ik producten komen bekijken?
Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan. Daarom staat Acaza garant voor superscherpe prijzen. Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Heule (België).
Wat zijn de openingsuren?
Wij zijn via verschillende kanalen bereikbaar:
Mail ons via info@acaza.eu of
Bel ons op het nummer 09 298 04 17
Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan.
Werken bij Acaza
Momenteel hebben wij een openstaande vacature. Neem gerust een kijkje: Vacature.
Vragen of advies?
Niet gevonden wat je zocht in onze veel gestelde vragen?
Wij helpen je graag.
Mail ons via info@acaza.eu of
Bel ons op het nummer 09 298 04 17
Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)